Etichete

, , , , , , , ,

       Azi dimineata m-am trezit ingrijorat gandindu-ma la cate cheltuieli am de aceste sarbatori, in special legat de cadouri, daruri, surprize etc. Am mai avut astfel de ingrijorari si inainte. Am ajuns atat de departe incat ma gandeam cum ar fi sa aman partea care trebuie data Domnului…DAR ..petrecand timp cu Tati, mi-a venit in minte urmatorul verset:

Proverbe 11:24 – Unul, care da cu mana larga, ajunge mai bogat; si altul, care economiseste prea mult, nu face decat sa saraceasca.

 

       Apoi am zis: logic vorbind, daca ma ingrijorez, nu ma ajuta cu nimica. In al doilea rand, daca prefer sa pun bani deoparte decat sa-I ajut pe altii care au nevoie, nu imi strang nici o comoara in cer, plus ca risc sa saracesc, conform acestui verset. In al treilea rand, mi-am adus aminte ca de fiecare data cand am ascultat Cuvantul lui Dumnezeu, cu toate ca mi s-a parut ciudat si exact contrar principiilor economice moderne, am ramas surprins sa vad cantitatea de binecuvantari turnata peste mine.

 

       On top of all (sau pe deasupra tuturor), chiar daca as strange bani pe pamant, cu ce ma ajuta in viata viitoare, sau chiar si peste 10 ani? Oare pot sa ma incred intr-un cont de la banca? Pot sa ma incred intr-un job? Daca tu faci inca asta, ma rog sa te trezesti pana nu e prea tarziu. O singura “banca” este sigura si un singur “cont” este veridic, dar ele nu se afla pe acest pamant, ci se afla in ceruri, Acasa.

 

        Deci, ce vom face de acest Craciun? Alegem sa dam sau preferam sa economisim? Alegerea iti apartine!Image