Etichete

, , , , , , ,

Ne nastem, traim, ne bucuram, plangem, facem planuri…viata trece pe langa noi..iar la sfarsit ne dam seama ca tot nu stim cine suntem. Ce paradox!

In scurta mea existenta mi-am dat seama de un lucru- noi suntem pierduti pe veci si am uitat cu desavarsire cine suntem. Doar cand ne apropiem de Dumnezeu putem afla cu adevarat cine suntem. Cine esti? Probabil te vezi ca un looser, las, lost..ca sa rimeze:D De multe ori te-ai vazut ca fiind bun de nimic, pentru ca te vedeai prin ochii tai…ai tai. Vrei sa auzi ceva interesant?? Nici macar dusmanul tau, diavolul, nu are o parere atat de jalnica despre tine cum ai tu!!! ..iti vine sa crezi?

Sa o luam cu inceputul. De ce crezi ca Satana continua sa-l ispiteasca pe om. In afara faptului ca il uraste pe Dumnezeu si vrea sa-L distruga (acest scop nu si-l va atinge niciodata, cu siguranta), dusmanul vrea sa te faca sa suferi..de ce? Pentru ca II E FRICA DE TINE! Daca nu crezi asta, uite-te in Sfanta Scriptura. Iisus insusi zice: „V-am dat putere peste toate puterea vrajmasului.” Dusmanului ii e frica de noi deoarece suntem mai puternici decat El, fiind creati dupa chipul si asemanarea lui Dumnezeu. Nici macar Lucifer nu a fost creat dupa chipul lui Dumnezeu- dar TU esti!

Stiind aceasta, ar trebuie sa mai prinzi inima..si data viitoare cand vrea sa te atace si sa te faca sa „cazi” sa-i spui: Inapoi mea Satano..si va fugi. Nu neg faptul ca e o lupta, dar in momentul in care constientizezi cine esti, vei exprima un breakthrough puternic: stii cine esti? Un invingator, biruitor, un fiu de-al lui Dumnezeu, un sfant.

Fie ca Duhul Lui sa-ti dea putere sa traiesti pentru El la adevarata ta statura in Christos!