Etichete

, , , , ,

Toata lumea cred ca stie pilda tanarului bogat. Citind-o am desprins niste invataturi interesante:

  • nu poti sa-i fii placut Lui daca nu renunti la tot (e dificila decizia, intr-adevar, dar e cea mai importanta decizie din viata si trebuie facuta pentru a dobandi mantuirea)
  •  daca vrei sa fii urmasul Lui, trebuie sa-ti lepezi idolii, oricare ar fi ei
  • Iisus nu obliga la mantuire: nu a  „fugit” după el (aşa cum ar face mulţi lideri creştini astăzi) încercând să facă vreun compromis: „Ascultă, nu am vrut să fiu chiar atât de direct. Probabil că ai nevoie de timp pentru a-ţi stabili un anu mit devotament. N-ai vrea să Mă urmezi o vreme şi poate mai târziu vei fi gata să dăruieşti o parte din banii tăi?’ La urma urmei, nimeni nu este perfect. Cu toţii suntem păcătoşi mântuiţi prin har. Dumnezeu ne înţelege.
  • bogatia poate fi periculoasa, mai ales daca o lasi sa-si faca cuib in inima ta

     Versetul zilei: Dacă Mă iubeşte cineva, va păzi cuvântul Meu, şi Tatăl Meu îl va iubi. Noi vom veni la el şi vom locui împreună cu el. Cine nu Mă iubeşte, nu păzeşte cuvintele Mele. Şi cuvântul, pe care-l auziţi, nu este al Meu, ci al Tatălui, care M-a trimis (Ioan 14:23-24).